onsdag, mars 23, 2011

Fotoböcker

Blurb.com - Take me to the homepage

En längre tid så har jag hållit på och gjort fotoböcker. En till M och en till F om deras första år. Jag har väl inte varit så aktiv hela tiden men ganska länge har jag egentligen haft alla bilder jag tänkt använda, sedan handlade det mest om att sortera dem och skriva några bildtexter. Och nu alldeles nyligen gjorde jag klart dem och så kom jag mig för att ladda upp dem och beställa. Passade även på att beställa en bok jag gjort tidigare med bilder från vår tid i San Diego.

Det tar ju några dagar för en sån här fotobok att tryckas. När jag fick ett mail igår att mina tre böcker var klara för att skickas tänkte jag att det kommer nog ta någon vecka eftersom jag beställt från ett ställe i USA. Och frakten för de tre böckerna var bara drygt 7 dollar. Så jag tänkte nog att de skickas på ett långsamt sätt. Så jag blev lite förvånad när det idag svängde förbi en UPS-bil med ett paket till mig! Det var mina fotoböcker!

1 kommentar:

  1. Vilken bra idé! och starkt att slutföra ett projekt av den typen som gärna kan ligga i evighet...
    :-)

    SvaraRadera