måndag, december 12, 2011

Väntan

Om man beställer någonting på nätet, och det gör man ju, så är det ju alltid intressant att se när det väl dyker upp. Det allra bästa är ju de paketet vars väg man kan följa på nätet. Väntade på ett sådant paket. Det var beräknat att dyka upp på torsdag. Vilket jag kunde förstå eftersom det skulle åka en bra bit. Från England trodde jag men sen visade det sig att det skickades från USA.

Sen hux flux så står det man ju vill se när man väntar på ett paket - "On FedEx vehicle for delivery". Som av en slump jobbade jag hemma idag (-nej, jag planerade inte att jobba hemma för att ta emot ett paket. Det beräknades ju komma på torsdag!) Tror ni att Fedex-mannen dök upp precis när jag var på toa? Jag tänkte innan att då lär det väl ringa på dörren. Men jag kunde ju inte gärna låta bli att gå på toaletten på hela dagen av den anledningen.


Nu kan man ju tror att det var någonting väldigt spännande som jag har beställt. Tror man det kan man nog bli besviken. Själv är jag mest glad över att det kom fram i god tid innan jul och att jag han stoppa Fedex-mannen så han inte åkte iväg med paketet...

2 kommentarer:

  1. Något slags cliffhangerinlägg? Vad va det för någonting?

    SvaraRadera
  2. Inte så spännande... Men du kommer få se om inte allt för länge... innan jul.

    SvaraRadera