torsdag, juni 14, 2012

Tacksam

Om det är lite tyst här beror det på att vi håller på med hektiska-veckan. Nu har vi i alla fall tagit oss igenom halva. Själv har jag varit på konferens i Köpenhamn och P är med och arrangerar en konferens för typ 160 personer.

Jag har hela tiden tänkt att vi måste ha en plan för hur vi gör om något av barnen blir sjukt under den här veckan. Och jag och P har inte haft superviktiga saker för oss samtidigt. Så det borde vara under kontroll. Men vad jag liksom aldrig tog med i beräkningen var att vi, jag och P, skulle bli sjuka. Men så kunde det visst bli. Även om jag inte varit så sjuk så har jag liksom inte varit riktigt på topp heller.

Men det jag ville komma till är att jag är så himla glad för all den hjälp vi har fått! Och om man är gravid och lite trött kan man få en liten tår i ögat för att man tycker det är så fint med all hjälp. Det har hämtats och lämnats barn, handlats, skrubbats potatis, införskaffats medicin, fixats mat, agerats chaufför, diskats och vikits tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar