söndag, januari 19, 2014

Uppdatering

-Vad har hänt senaste tiden? Jag ligger ju lite efter i mitt bloggande.

Det här lilla barnet har börjat på förskolan! Tänk att han är så stor redan... Det verkar gå ganska bra. Fast det har inte varit roligt vid lämning och några dagar har han varit lite ledsen. Men förhoppningsvis så inser han att det är det här som gäller nu och att han kan vara där och ha skoj så kommer vi och hämtar honom sedan.


Så nu är det det hårda livet som börjar - båda de vuxna ska jobba och alla barn ska vara på förskola eller skola. 

Sen har vi ju firat vår nyblivna 8-åring härom veckan också.


Jag gjorde en överraskningstårta till M. Den är inspirerad av Minecraft. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Lite missöde med själva botten och sedan använde jag en ny sorts sockerpasta som inte riktigt funkade som den jag brukar använda. Men jag tror M blev nöjd med tårtan ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar