fredag, september 28, 2007

På väg till banken...

Jag och M åkte med P till jobbet. Vi skulle gå till banken och fixa VISA-kort till mig. Banken ligger precis vid Ps jobb. När vi åkte på den fina vägen längs med stranden så jag delfiner! Vi stannade, fick ned fönstret och jag fick fram kameran. Tyvärr hade jag bara min lilla gamla kamera. Man förväntar sig ju inte att det ska finnas så mycket skoj att fota när man ska till banken...



Det var ganska mulet i morse och inte så blåsigt. Inte vet jag om det var därför de var framme. Inte vet jag heller hur vanligt det är med delfiner. Men vi tyckte det var skoj! Och som man kan se på bilden var det ju någon mer som fotade. Som mest såg vi fem styken samtidigt.

2 kommentarer:

  1. Ja, det var verkligen skoj! jag bara kollade lite på havet så var de där!

    SvaraRadera