måndag, december 27, 2010

Julen 2010

Oj, så var julen slut! Eller själva juldagarna i alla fall. Vi har haft en bra jul. Men lite stressigt både innan och under. På natten till julafton vaknade jag tidigt på morgonen och kunde inte riktigt somna om. Tyvärr berodde det inte på att jag låg och var så spänt på om tomtenissarna hade lagt någonting i min strumpa utan på att jag låg och tänkte på allt jag inte hade hunnit med.

På juldagar hann vi med fem olika ställen på tre dagar (nästan lite synd om oss som bara åker från ställe till ställe och blir serverade.) Men idag var barnen (och vi vuxna) glada över att få vara hemma och leka med våra julklappar.

Lilla F tyckte att tomtarna var läskiga "-jag rädd tomten" sa han.

2 kommentarer:

  1. Min son sa "det är ju bara M som är utklädd!" när tomten kom... Så var det med det.

    SvaraRadera
  2. Ojdå. Ni får anlita någon mer okänd. Eller så får sonen spela med för sin systers skull.

    SvaraRadera