söndag, december 19, 2010

Sjuklingar

Lite körigt nu. P har opererat sitt knä (nytt korsband, som han hade av förut). Så det är inte mycket han kan göra. Alla undrar hur det går för honom. Själv tycker jag det är mer intressant att prata om hur mycket jag gör. M är väldigt duktig på att hjälpa P. F däremot roar sig med att lägga beslag på Ps kryckor.

Förra veckan blev M sjuk och nu har F också blivit sjuk. Så nu är 3 av 4 sjuka här hemma... Så det är ganska mycket service och skötsel jag ägnar mig åt.

3 kommentarer:

  1. Vill du ha lite avlastning med något? Säg till, så kommer jag och hjälper dig.

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Just nu tror jag det räcker med att lyssna på hur jobbigt det är att göra allt ;-)

    SvaraRadera
  3. Inga problem! Båda öronen funkar bra och telefonen är laddad.

    SvaraRadera