torsdag, augusti 11, 2011

Det är resan som räknas

Jag har överlevt att börja jobba. Som vanligt är det inte så hemskt när man väl är tillbaka. Det är bara så lätt att vänja sig vid att vara ledig.
Dock ser inte hösten så rolig ut med SL! De ska bara köra 4 tåg i timmen. Det är lika många som nu, när många fortfarande är på semester! Just nu är jag på tåget och jag fick ingen sittplats! Det kommer bli helt hemskt sen!

Så här säger SL: "När trafiken inte fungerar som vanligt ber vi dig som har en tid att passa att planera din resa och att försöka vara ute i god tid. (...) Har du möjlighet, är förstås andra tider än rusningen ett bra alternativ." Tack, vilka bra restips... Suck.

1 kommentar:

  1. Suck! Service, vad är det?

    När jag bytte jobb för tre år sedan sorterade jag bort alla tjänster (hur kul de än verkade) inne i stan av just denna anledning. Jag orkar inte med allt strul. Har man redan ett jobb kan man ju vara lite kräsen...

    SvaraRadera