torsdag, mars 07, 2013

Det ska vara La Jolla som man får syn på nåt sånt

Jag verkar ju ganska förtjust i att fota med mobilen från bilen. Vilket ju inte ger några bilder med så värst bra kvalitet. Men ser man något intressant kan man ju vilja fota det! Och om man kör bilen kan det ju bli svårt. Då får man be någon annan. Och om man bara har sina barn att tillgå ber man det äldsta.

Så när jag i backspegeln fick syn på vad jag tyckte såg ut som en Rolls Royce med surfbräda på taket tvingade jag så klart M att försöka fota det hela. Vilket var svårt! Så tyvärr går det fortfarande inte riktigt att se vad det var fär bil.

2 kommentarer:

  1. Stiligt. Har ni ätit frukost här:

    http://www.americanarestaurant.com

    ?

    Veronika och jag längtar dit ibland.

    SvaraRadera
  2. Nä, men efter ditt tips gjorde vi det på vår sista riktiga dag i San Diego!

    SvaraRadera