tisdag, oktober 16, 2007

Botox-konferens

Vi är med P på en konferens. En botox-konferens. Moua-ha-ha-ha!

Det som inte är lika lustigt är att konferensstället ligger i nått slags naturreservat. Så det ska vara lite naturligt och miljömedvetet på något sätt. Vilket iofs är bra. Men det finns ingen tv! Det ska vara lite retreat-aktigt. Däremot finns det en öppen spis. Så man får väl titta på den istället för tv…

Behövs väl inte sägas att det inte finns nån tillgång Internet på rummen… Däremot finns det pumor utanför. Eller i området. Eller nått. Vi läste inte så noga på skylten. Nu när jag gick hit, till receptionen så stod det några hjortar ivägen där jag skulle gå på en liten stig mellan husen. Se vägrade flytta sig fastän jag sa till. Så till slut gick jag runt. Kände mig ganska dum men den ena hade ju faktiskt stora horn!

3 kommentarer:

  1. Blir avundsjuk, spännande att resa och se nya saker.

    Men det är kul att läsa.

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa vad ni har för er och se bilderna. Du är verkligen bra på att skriva Emma

    Hälsa killarna!

    Svärmor

    SvaraRadera