tisdag, oktober 16, 2007

San Francisco

Vi har varit i San Francisco i helgen! (Fast det är ju inte så att San Diego och San Francisco ligger nära varandra. Är drygt 70 mil mellan.) P skulle jobba i Berkeley så vi följde med och passade på att se San Franscisco. Den här bilden tog jag när vi åkte därifrån, vid Golden Gate-bron.


Medan P jobbade var vi inne i San Francisco, jag och M. Vi (dvs jag) gick och gick. Många branta backar!


Fotade en del. Men tyvärr syns det ju inte så bra hur branta backarna verkligen var. För där det var som allra brantast ville jag ju inte ställa ifrån mig vagnen och gå ut i gatan och fota. Jag var verkligen glad att jag hade det där säkerhetsbandet till vagnen som man sätter runt handen…

2 kommentarer:

  1. Gillar bron, ser coolt ut när den är dold i dimma/moln. Åkte ni nån spårvagn?

    SvaraRadera
  2. Nä, det gjorde vi inte... tyvärr. Jag hade ju vagnen och det fanns inte plats för den. Men vi kollade en massa på spårvagnarna!

    SvaraRadera